Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

FRAKT & RETUR

 

FRAKT - LEVERANSTID 2-3 ARBETSDAGAR

Ditt paket distribueras ca 3 arbetsdagar efter att du placerat din order. Efter att din order har hanterats tar det 1-3 arbetsdagar att få sin order levererad till närmaste postnord-ombud.

När din order har distribueras får du en avisering via mail med spårnings nummer. Du spårar enklast din order på postnord.se. När din order finns att hämta hos ett postnord-ombud kommer du få en avisering via sms, mail eller via brev.

Du som kund ansvarar över att ditt paket tas emot av dig, alla våra kunder kan enkelt spåra sina försändelser och får notiser om hur och när paketet skall levereras/hämtas ut. Om du inte tar emot/Hämtar ut ditt paket inom angiven tid, kommer fraktbolaget att returnera paketet till oss, Vilket leder till att du inte får en återbetalning av din order.

Om du har angett fel kontaktuppgifter eller vid andra frågor kring leverans, Vänligen kontakta oss på: info@yeslondon.se

 

RETUR

Vi erbjuder 14 dagars returrätt. Vid en retur- var vänlig kontakta oss via mejl info@yeslondon.se inom lagstadgade 14 dagar efter att du mottagit ditt paket. (Svarstid ca 2-3 arbetsdagar via mejl) 

Du bör få anvisningar samt en bekräftelse per mejl innan du skickar iväg ditt paket till oss, i annat fall är din retur inte giltig.

Du som kund står för eventuell fraktkostnad vid en retur,  du som kund ansvarar även för att produkten mottages av oss i samma skick som du fått produkten i, vi förbehåller oss rätten av att dra av ett eventuellt belopp som motsvarar värdeminskningen jämfört med produktens ursprungliga värde. 

När vi har mottagit din retur, har vi en hanteringstid på 1-14 arbetsdagar. När vi har hanterat och godkänt returen kommer du få en avisering via mail. Din retur kommer att återbetalas i samma form som du betalat oss efter att vi mottagit ditt paket. 

Om du returnerar din order efter att returrätten på 14 dagar har upphört förbehåller vi oss rätten att återbetala dig med ett presentkort istället för din ursprungliga betalningsmetod.

Om du har fler frågor kring retur eller vid andra frågor, Vänligen kontakta oss på: info@yeslondon.se

 

BYTESRÄTT

Vi erbjuder ingen bytesrätt, vi råder dig att påbörja en retur och en ny beställning på varan du istället vill ha vid ett så kallat byte av ditt köp. 

 

REKLAMATION

Har du fått hem en vara skadad, felaktig eller med ett fabrikatsfel? Kontakta oss snarast på: info@yeslondon.se 

Skicka din reklamation till: 

MILANO FASHION AB

Box 1243

164 28 Kista

 

Efter ett godkännande ifrån oss per mejl skickas det ett mejl till dig som kund med anvisningar om hur paketet skall returneras tillbaka till oss, du får en retursedel som du bör skriva ut och fästa på ditt paket, därefter skicka tillbaka det till oss. När vi mottagit ditt paket skickas din order på nytt.

 

KONTAKT

Har du frågor kring din order? Kontakta oss via: Info@yeslondon.sen eller kontakta oss via telefon på +46 70 732 98 97