RETUR 


Vi har 14 dagars returrätt, vilket innebär att du har 14 dagar på dig att returnera din vara efter att du mottagit din order. För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som när du tog emot den, oanvänd med etiketter och i originalförpackning. Du behöver också kvittot eller köpbeviset. För att starta en retur, vänligen kontakta oss på info@yeslondon.se. Vid bekräftad retur skickar vi retur instruktioner. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras och inte mottages som en retur. Vid eventuell retur står du som kund för eventuella fraktkostnader, samt för att paketet skickas till oss och att vi tar emot det. Du kan alltid kontakta oss med eventuella returfrågor via mejl INFO@YESLONDON.SE

BYTE

Vi har ingen byteshantering. Vill du byta din vara var god gör en retur samt en ny beställning.

ÅTERBETALNING

Om din retur godkänns återbetalas du automatiskt med din ursprungliga betalningsmetod. Kom ihåg att det kan ta 3-5 arbetsdagar för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och göra återbetalningen.

Återbetalningen görs vanligtvis inom 7 arbetsdagar.

ÅNGERRÄTT

Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.Klagomålet ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckts.

Hur går du tillväga vid reklamation?
Eventuella fel och defekt ska alltid reklameras till info@yeslondon.se där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet.
Om det inte lyckas oss att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.
Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.